BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 21, 2010

tAniAh uCu

setelah sekian lama aku tak menghupdate blog aku ni
berzaman aku menyepi...
memeriahkn blog aku yg da lama sepi...
aku nk cite pngalaman aku 'menguruskn'
perkhwinan mkcik aku

mmg penat sgt2...
tp aku enjoy sgt2
aku tumpang gumbira ucu da kawen..
11 disember 2009
Alizah Ali sah m'jd isteri kp
d Mohd Faizal Hamzah
syukur alhamdulillah...
27 disember 2009
mjls perkhwinn mere
ka dilgsng kn...
alangkah meriahnyer majlis tue..
pengangtin sme cntk n sama padan..
mmg sweet ab
es!!!!

~ni la pengantin prempuan~

-menanti dgn sabar-

-ni la pengantin baru itu-
hehehe
~pksu n ucu~


pd hari mjls...
ucu berkata...
"kak,jd jurugmbr tmb
hn ucu tau"
"mne ucu ada akak m
sti ada"
mse tu xtau pe yg aku rse..
rse bngga pon ada..
yela dpt dkt ngn pengantin..
aku pon jlnkn tugas yg diberikan dgn gumbira..

mjls abis agak lewat...
aku rse gusar sgt2...
ntah ktne silapnyer...
aku x tau camne nk gmbrkn prasaan aku mse tu..
sedih+gumbira pon de...
pape pon prasaan aku...
tahniah w
at ke2 mempelai..

-ni je la kenangan yg aku ada-
~satu2 nye gmbr ngn pengntin~
cntik x?????
walaupon mjls tu da lama berlalu...
tp knangan tu ttp tersemat di minda...
huhuhu

stakat ni la cite psl perkahwinan ucu...
ble de cite best...
aku cite n share ngn kalian lg k..
tatatitittutu
bye blogku...
smoga jumpa lg





0 comments: